czwartek, 14 lutego 2013

Rozdanie!!!!!! Zapraszamy! :)


Witajcie!

Dzisiaj mamy dobre wieści! Udało nam się po raz pierwszy zorganizować rozdanie na naszym blogu!

Rozdamy odżywkę Placenta 1000ml
Zasady rozdania dostępne są w regulaminie


Regulamin rozdania:

1.      Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (jeden los), należy także zostawić komentarz pod tym postem w którym podasz:

Imię:
e-mail:
adres mojego bloga:
polubiłam na fb tak/nie
napisałam posta o tym blogu tak/nie
udostępniłam na fb tak/nie
umieściłam baner tego bloga tak/nie

możesz także odebrac dodatkowe losy (czynności te nie są obowiązkowe):
lubiąć nasz profil na fb (1los)
udostępniając nasz profil na fb (2losy)
pisząc notkę umieszczając informację o nas (2losy)
dodanie baneru na swoim blogu (2 losy)

jeśli udostępnisz nasz profil/ polubisz/ dodasz notkę/ dodasz baner, musisz podać adres strony na której to zrobiłeś (adres bloga lub fb).

2.      W rozdaniu mogą brac udział osoby nieposiadające bloga.
3.      W rozdaniu mogą brac udział tylko osoby mieszkające na teremie Polski
4.      Rozdanie organizowanie jest w dniach 14.02.2013 r. – 14.03.2013 r.
5.      Wyniki rozdania pojawią się do 17.03.2013r. zostanie wysłany także e-mail do laureata konkursu.
6.      Warunkiem otrzymania nagrody jest przesłanie przez laureata konkursu pełnych danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy)  w ciągu 7 dni roboczych od dnia opublikowania na blogu informacji o wynikach, na adres e-mail kokietkastylizacje@gmail.com.
7.      Zwycięzcy konkursu wyrażają zgodę na opublikowanie ich pseudonimu oraz adresu bloga na stronie kokietka stylizacje oraz na fb kokietka.
8.      Nagroda może zostać przyznana wyłącznie osobie, która spełni wszystkie warunki konkursu, określone w Regulaminie.
9.      Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych stanowi podstawę odmowy wydania nagrody.
10.  Jeśli nagroda nie zostanie odebrana, w przeciągu 7 dni (nadesłanie danych do wysyłki) zostanie wylosowany drugi laureat.
11.  Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument, określający zasady konkursu.


Baner do zamieszczenia na blogach:




  Powodzenia!



6 komentarzy:

  1. Imię: Magdalena
    e-mail: madzia71a@wp.pl
    adres mojego bloga: brak
    polubiłam na fb nie
    napisałam posta o tym blogu nie
    udostępniłam na fb nie
    umieściłam baner tego bloga nie
    obserwuje jako: madzia71a

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako: Karolina K
    e-mail: karolcia_1310@interia.pl
    adres mojego bloga: -
    polubiłam na fb nie
    napisałam posta o tym blogu nie
    udostępniłam na fb nie
    umieściłam baner tego bloga nie

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: kubełkowe hery
    e-mail: paulinachoromanska@wp.pl
    adres mojego bloga: http://kubelkowe-hery.blogspot.com/
    polubiłam na fb: tak https://www.facebook.com/KubelkoweHery
    napisałam posta o tym blogu: nie
    udostępniłam na fb: nie
    umieściłam baner tego bloga: nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Agnieszka C.
    Imię:Agnieszka
    e-mail: xagacz@gmail.com
    adres mojego bloga: -
    polubiłam na fb tak, jako Agnieszka Cz.
    napisałam posta o tym blogu nie
    udostępniłam na fb nie
    umieściłam baner tego bloga nie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Rousseau
    Imię: Natalia
    e-mail: n.czerwona.sukienka@gmail.com
    adres mojego bloga: rosol.blox.pl
    polubiłam na fb tak/nie - tak, Natalia F.
    napisałam posta o tym blogu tak/nie - i tak i nie, patrz niżej :)
    udostępniłam na fb tak/nie - tak
    umieściłam baner tego bloga tak/nie - tak, wkleiłam baner w notkę, nie bardzo pamiętam jak się umieszcza w arkuszach css cokolwiek.
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: Mania
    Imię: Paulina
    e-mail: jatoja102@gmail.com
    adres mojego bloga: -
    polubiłam na fb nie
    napisałam posta o tym blogu nie
    udostępniłam na fb nie
    umieściłam baner tego bloga nie

    OdpowiedzUsuń