piątek, 8 marca 2013

DIY kokówka ze sztucznym kwiatkiem

Postanowiłam zainwestować w kokówki, czyli ozdobne wsuwki, którymi ozdabia się fryzury. Niestety cena 1,2 zł za sztukę plus przesyłka mnie pokonały. W sklepie nie ma co nawet szukać, bo za sztukę można nawet zapłacić 5-10 zł. Kiedy chcemy mieć fryzurę z 10 takimi wsuwkami to można sobie zrobić niezły prezent.
W takiej sytuacji nie zrezygnowałam z tych pięknych ozdóbek. Wpadłam na pomysł, jak łatwo zrobić własnoręcznie takie kokówki. Zrobienie 10 zajęło mi jakieś 5 minut. Polecam serdecznie :)
Odczepiamy sztucznego kwiatka od gałązki. Kokówkę (która różni się nieco od zwyczajnej wsuwki) trochę spłaszczamy cążkami- tak, by zmieściła się w dziurkę przy kwiatuszku. Następnie mocno wciskamy spinkę w kwiatuszek i tyle! Grosze, a jaki efekt :) takie spineczki nadają się do warkoczy, koków, do czego chcecie! Zachęcamy was do podzielenia się efektami waszej pracy na naszym profilu na facebooku

2 komentarze:

  1. Że też sama na to nie wpadłam! Lecę do kwiaciarni po sztuczne kwiaty i wpinam we włosy
    ;D
    Mały Jeż [offline]

    OdpowiedzUsuń