wtorek, 26 marca 2013

nowy fryz Dody

Dzisiaj pójdziemy po bandzie. Zauważyłam ostatnim czasem, że popularność Dody tak bardzo wzrosła (głównie czarny marketing), że warto wspomnieć słów kilka o jej nowej fryzurze.
http://www.eska.pl/news/doda_mogla_zostac_wokalistka_ich_troje_video/43625

Zawsze od kiedy pamiętam Doda nosiła długie włosy, często kręcone, opadające daleko za ramiona. Ostatnio zszokowała szeroką publiczność nagłą decyzją o zmianie look'u. Zadziwię was (a może nie), że wcale nie trzeba obcinać włosów, żeby pozwolić sobie na taką fryzurkę. Wyszukałam na YT tutorial na boba w "stylu Dody". Nawet mając długie włosy, możecie mieć zachciankę na krótsze i powiększoną objętość.



Na tym zdjęciu dosyć wyraźnie widać, że włosy są podwinięte, a nie obcięte.
http://kobieta.onet.pl/uroda/gwiazdy/doda-w-kontrowersyjnej-kreacji-na-rozdaniu-telekamer-2013/zf6lm

http://www.pudelek.pl/
artykul/53796/steczkowska
_bedzie_miala_corke/?utm_campaign=SG&utm_source
=main_stream&utm_medium=10
Jeszcze parę osób z celebryckiego światka zdecydowało się na tę fryzurę. Np. Justyna Steczkowska, lub Anna Czartoryska a wcześniej jeszcze Joanna Krupa.


Niestety warunkiem koniecznym do tej fryzury są loki- nie będzie efektu, jeśli spróbujecie na bardzo oklapniętych i prostych jak druty włosach :( Wymaga więc trochę poświęcenia. Ale czasem odrobina szaleństwa dobrze robi ;)


Poza tym, o czym mówi Bebexo w swoim filmie- fryzura ta wygląda najbardziej realistycznie, jeśli masz cieniowane włosy- oczywiście nie jest to warunek konieczny, ale warto pomyśleć o cieniowaniu. To fajna sprawa.

Właśnie przypomniałam sobie, że nie byłam od roku u fryzjera ;) a moje włosy zostawione same sobie nie wyglądają dobrze... im są dłuższe tym bardziej żal mi je ścinać- wyprzedzę wasze kolejne pytanie- nie mam rozdwojonych końcówek mimo nieobcinania i farbowania. Sama jestem zdumiona...

Wypróbujecie sztucznego boba? ;)

pudelek



3 komentarze:

  1. u Dody mi się to nie podoba ale u Steczkowskiej wyszło naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się taka fryzurka u wszystkich pań. Szkoda, że moje włosy są proste, jak druty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je spróbować zakręcić i dodać objętości suchym szamponem lub tapirowaniem, ale niestety naturalne fale, lub grube lokówki (które w Polsce bardzo ciężko dostać) bardzo ułatwiają sprawę z taką fryzurą...

      Usuń